Strona główna

Informacje o projekcie

INFORMACJA O PROJEKCIE


Od września 2017r. w I Liceum Ogólnokształcącym im. St. Dubois w Koszalinie realizowany jest projekt „Wsparcie na starcie”. Projekt kierowany jest do uczniów oraz nauczycieli I LO im. St. Dubois.

Zasadniczym celem projektu jest rozwijanie zainteresowań uczniów związanych z projektowaniem i programowaniem oraz podniesienie kompetencji cyfrowych uczniów, a co za tym idzie wyników osiąganych przez uczniów w egzaminach zewnętrznych z informatyki. Celem projektu jest też zachęcanie młodzieży do częstszego  wybierania informatyki na egzaminie maturalnym.

  • W ramach projektu uczniowie klas I (16 osób) otrzymają wsparcie w postaci zajęć z programowania.

  • W ramach projektu uczniowie klas II i III (16 osób) otrzymają wsparcie w postaci:

  • Zajęć z programowania;

  • Dodatkowych zajęć przygotowujących do matury z informatyki.

  • W ramach projektu nauczyciele otrzymają wsparcie w postaci szkoleń z zakresu TIK oraz specjalistycznych szkoleń kierunkowych.

Dodatkowo wszyscy uczniowie zakwalifikowani do projektu zostaną objęci indywidualnym i grupowym doradztwem zawodowym.


W ramach projektu zostaną stworzone dwie nowoczesne pracownie komputerowe z 16 stanowiskami każda. Dodatkowo szkoła pozyska drukarki 3D wraz z oprogramowaniem oraz wizualizery i tablice multimedialne wraz z projektorami.

 

Projekt „Wsparcie na starcie!” współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach

Działania 8.4. Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020

 

Złota Szkoła 2017

Social Media

I love Dubois

 

Wyniki maturalne 2017

 

Kalendarz szkolny

Zmiany w planie

Zmiany w planie na piątek 20.04.2018r.


Kl I c przychodzi na 3 lekcję
Kl I c po 5 lekcji idzie do domu
Kl I b na 7 lekcji ma WOS zamiast 8 lekcji
Kl II c na 3 lekcji ma matematykę a na 4 lekcji j.angielski
Kl III f i III g grupa prof. Gromadzkiej na 6 lekcji ma okienko


UWAGA

Klasy mające okienka idą do bufetu lub czytelni.

Nauczyciele nieobecni : A.Gromadzka, G.Kordos-Parczewska

Logowanie